Friday, January 28, 2011

SELAMAT BERTEMU

Selamat Datang Ke Blog ini.
Lambang Syarikat DXN Marketing Sdn. Bhd.


 
               Gambar Lingzhi keluaran DXN 

     Kami adalah pengedar yang menjalankan perniagaan DXN MARKETING SDN. BHD. (DXN ), Sebuah Syarikat Jualan Langsung Berbilang Aras (MLM) yang  memiliki ladang, menanam bahan asas, memproses dan mengedarkan produk kesihatan herba dan holistik berasaskan Ganoderma ( lingzhi ) yang telah beroperasi sejak tahun 1993. Syarikat DXN telah mempunyai rangkaian pemasaran di 160 buah Negara di Dunia berasaskan falsafah permasaran" Satu Dunia, Satu Pasaran"

Kami berusaha untuk berkongsi maklumat dalam hal-hal penjagaan dan pemuliharaan kesihatan kepada masyarakat umum agar kita memahami kepentingan memelihara kesihatan melalui pemakanan kesihatan dan penjagaan diri berasaskan herba semulajadi.

     Kami berharap maklumat yang kami paparkan di blog ini boleh memberikan maklumat dan membantu mesyarakat untuk mencegah dari berbagai jenis penyakit yang sedang dihadapi dan menikmati kesihatan yang baik sepanjang hayat, Inshaallah.

      Kami sangat mengalu-alukan sumbangan maklumat, cadangan dan perkongsian dari anda semua yang boleh dikongsikan bersama dengan masyarakat umum.

Selamat Datang dan Terima Kasih

No comments:

Post a Comment